Mobilhome duwen?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Abe
Berichten: 6887
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 21:50
Locatie: Friesland

Re: Mobilhome duwen ?



Bericht door Abe »

En? Is ie al los???
Groeten Abe
Afbeelding
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Mobilhome duwen ?



Bericht door de Jonckheer »

Ik heb de mijne ook eens geprobeerd te duwen, maar helaas . . :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
kustbewoners
Berichten: 96
Lid geworden op: zo 01 nov 2015, 9:51
Locatie: Oostende / Belgie

Re: Mobilhome duwen ?



Bericht door kustbewoners »

Ben bezig aan mijn boterhammetjes x;-) Morgen proberen als het licht is .Bedankt voor alle tips
grz

Henk
Gebruikersavatar
Gerard Exis
Berichten: 1690
Lid geworden op: zo 06 mei 2007, 22:27
Locatie: Roemenie
Contacteer:

Re: Mobilhome duwen ?



Bericht door Gerard Exis »

de Jonckheer schreef:Ik heb de mijne ook eens geprobeerd te duwen, maar helaas . . :lol: :lol: :lol:
Je moet niet de aanhanger met Duster gaan duwen als de bus ervoor staat, dan slaat de rem van de aanhanger namelijk in werking. pfftt. had van jou wel verwacht dat je dit zou begrijpen. Gewoon de bus duwen, dan komt de aanhanger vanzelf mee. :D
Groeten Gerard.

Mercedes 1017 4x4 en Ducato camperbus.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Mobilhome duwen ?



Bericht door de Jonckheer »

Ik vroeg me al af wat ik verkeerd deed maar nu weet ik het, bedankt! :thumbup: x:D x:D x:D
helmstok
Berichten: 53
Lid geworden op: do 01 nov 2012, 14:45

Re: Mobilhome duwen ?



Bericht door helmstok »

Wij hebben ook vastgezeten . Op de camperplaats stonden wel 20 campers en er was niemand die ons er uit wilden trekken. Dus graven met handen (schep hadden wij niet bij ons) en met oprijbokken eronder duwen zijn wij er met veel moeite uitgekomen. Dus nu altijd een schep bij ons .De camper de blokken en wij zaten onder de klei. Daarna naar een riviertje gereden en alles weer schoongemaakt.
WAT ONS TEGENVALT NIEMAND WILDE ONS HELPEN.
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Mobilhome duwen ?



Bericht door Vertrokken2 »

Ik ga je er ook niet uit trekken. Beetje mijn koppeling naar de galemiesen helpen. Geen denken aan.

Stroom geef ik ook niet meer; kostte mij de laatste keer mijn computer. Die dingen verdragen geen piekspanningen. Dank je wel zegt de man, weg was ie en Gobert kon de auto laten afslepen naar de BMW garage. Gelukkig is dat een leaseauto, maar ik heb er wel van geleerd.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22853
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Mobilhome duwen ?



Bericht door PaulBng »

Als jij vastzit in de klei, kun je er donder op zeggen dat degene die je probeert eruit te trekken daarna zeker ook vastzit....
Gebruikersavatar
Abe
Berichten: 6887
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 21:50
Locatie: Friesland

Re: Mobilhome duwen ?



Bericht door Abe »

Maar........ is ie nou los?
Groeten Abe
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51278
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Mobilhome duwen ?



Bericht door Kroppie »

total .

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
geuze
Berichten: 1637
Lid geworden op: ma 11 sep 2006, 22:07

Re: Mobilhome duwen ?



Bericht door geuze »

helmstok schreef: WAT ONS TEGENVALT NIEMAND WILDE ONS HELPEN.
o maar dat is normaal hier op het forum is alles vriendelijk, maar de praktijk is meestal ike ike en de rest kan ... , maar dat is niet enkel onder campernaren zo is heel de maatschappij :bang:
pluk de dag voor je het weet is het over
geuze
Berichten: 1637
Lid geworden op: ma 11 sep 2006, 22:07

Re: Mobilhome duwen ?



Bericht door geuze »

Gobert schreef:Ik ga je er ook niet uit trekken. Beetje mijn koppeling naar de galemiesen helpen. Geen denken aan.

Stroom geef ik ook niet meer; kostte mij de laatste keer mijn computer. Die dingen verdragen geen piekspanningen. Dank je wel zegt de man, weg was ie en Gobert kon de auto laten afslepen naar de BMW garage. Gelukkig is dat een leaseauto, maar ik heb er wel van geleerd.
Dan heb je iets fout gedaan, laat de donor auto draaien met de verbruikers aan en koppel de kabels pas los als ook de pechauto zijn verbruikers aan heeft gezet
pluk de dag voor je het weet is het over
Gebruikersavatar
MarceldeHoog
Berichten: 790
Lid geworden op: za 24 okt 2015, 13:17
Locatie: Den Haag

Re: Mobilhome duwen ?



Bericht door MarceldeHoog »

Heb met een 4x4 eens een auto uit een greppel getrokken in Frankrijk. Ruik de koppelingsplaten nu nog :) Kortom, erg uitkijken daarmee.
Fiat Ducato L3H2 2012 2.3 zelfbouw, eindelijk klaar!
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Mobilhome duwen ?



Bericht door Vertrokken2 »

geuze schreef:
Gobert schreef:Ik ga je er ook niet uit trekken. Beetje mijn koppeling naar de galemiesen helpen. Geen denken aan.

Stroom geef ik ook niet meer; kostte mij de laatste keer mijn computer. Die dingen verdragen geen piekspanningen. Dank je wel zegt de man, weg was ie en Gobert kon de auto laten afslepen naar de BMW garage. Gelukkig is dat een leaseauto, maar ik heb er wel van geleerd.
Dan heb je iets fout gedaan, laat de donor auto draaien met de verbruikers aan en koppel de kabels pas los als ook de pechauto zijn verbruikers aan heeft gezet
beide auto's draaiden, maar ik hielp een diesel met een benzineauto.
Het zal je maar in Griekenland of Portugal gebeuren.....
Het spul is gewoon te kwetsbaar. Dus als een medekampeerder vast zit of een platte accu heeft verwijs ik naar de hulpdiensten. Sorry, heeft niets met "ikke, ikke" te maken, maar heb geen zin om weer andermans problemen over te nemen.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Plaats reactie