Welke tablet?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
pietb
Berichten: 720
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 23:14
Locatie: Lemmer

Welke tablet?



Bericht door pietb »

aangezien we nogal ouderwets zijn hebben we cc nog op de laptop en natuurlijk het boek maar aangezien we nu niet op de hoogte blijven met de nieuwste camperplekjes moeten we ook aan de app daarom een vraagje ????? goede tablet met gps en geschikt voor campercontact en niet al te duur !!!!!
bij voorbaat dank de lemmer
Gebruikersavatar
pschreur
Berichten: 1061
Lid geworden op: za 28 sep 2013, 18:22
Locatie: Apeldoorn

Re: welke tablet



Bericht door pschreur »

Mogelijkheden legio. Ik zou adviseren naar bijvoorbeeld een Mediamarkt te gaan en gewoon eens te kijken wat er zoal te krijgen is. Je zult hier mensen vinden die helemaal gek zijn van Apple, en anderen die weer gek zijn van de verschillende Android tablets. Een bij jullie passend advies zul je niet snel krijgen, iedereen heeft om verschillende reden zijn eigen voorkeur.
Beter spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

LMC Liberty 6400sa
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31964
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: welke tablet



Bericht door Bob Diesel »

Deze dus micro SD-card van 32 gb er bij kopen en je hebt een dijk van een navi speeltje

Al moet ik toe geven TT heb ik nog steeds niet aan de gang
maar sygic /co-pilot/en I-go voldoen ook
MN sygic bevalt 100%
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
pietb
Berichten: 720
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 23:14
Locatie: Lemmer

Re: welke tablet



Bericht door pietb »

volgen vraag ??? een 7 lijkt met handig maar mijn vrouw vindt dat ik niet veel zie en zegt een 10 inc maar een 7 lijkt me handiger onder het rijden en om eens mee te nemen ,fototjes maken etc ipad is voor het groot kapitaal dus een androud of zoiets
lmc lyberty 638 a dubbellucht groet uit de lemmer
Gebruikersavatar
pschreur
Berichten: 1061
Lid geworden op: za 28 sep 2013, 18:22
Locatie: Apeldoorn

Re: welke tablet



Bericht door pschreur »

pietb schreef:volgen vraag ??? een 7 lijkt met handig maar mijn vrouw vindt dat ik niet veel zie en zegt een 10 inc maar een 7 lijkt me handiger onder het rijden en om eens mee te nemen ,fototjes maken etc ipad is voor het groot kapitaal dus een androud of zoiets
lmc lyberty 638 a dubbellucht groet uit de lemmer
Denk dat het goed is eerst eens de wensen en eisen helder te krijgen. Moet het een 10.1 of 7 inch tablet worden, wat wil je er precies mee doen. Wat is het budget. Als je dat niet helder hebt is het lastig een keuze te maken. Er is gewoon teveel keus.

En nogmaals, ga eerst eens bij een winkel die een heel aantal van die dingen in het assortiment heeft kijken wat het prettigst aanvoelt en waar je het snelst mee overweg kunt en welke binnen budget valt en de mogelijkheden heeft die je wenst.
Beter spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

LMC Liberty 6400sa
pietb
Berichten: 720
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 23:14
Locatie: Lemmer

Re: welke tablet



Bericht door pietb »

vindt die van bob wel leuk en ik heb er geen gekke plannen mee gewoon campercontact (belangrijkste)erop dus gps en af en toe een foto of zo op fbook zetten meer niet ,want wij nemen de laptop toch mee.
lmc lyberty 638 a uit de lemmer
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31964
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: welke tablet



Bericht door Bob Diesel »

ik/wij hadden het zelfde dilemma
kon deze kopen voor 10eurie minder als vermeld
heb hem ook eerst ff vastgehouden,ik ben toch niet gek ::S
de GPS werkt fantastisch ,net als de wifi
maakt mooie foto.s FB is gewoon te plaatsen ,net als google chrome en dus G-mail
en iets groter is id leuker ,maar niet alsnavi op het daschbord

een usb oplader voor de sigarettenplug er bij gekocht en een sleef bij de action
de TT en tablet draaien naast elkaar

Gekocht als speeltje ,want meer is het niet ,Maar een fantastisch apparaat en zomaar 50€ goedkoper als iets anders en net zo goed als de veel duurdere nexus 7 /galaxy 3 7inch,welke vergelijkbaar zijn

ga hier eens zoeken/lezen
er verschijnen consant nieuwe apparaten ,zo is er nu de LG 8,3 inch 100€ duurderr maar een leuke tussenmaat

http://www.tabletsmagazine.nl/
Laatst gewijzigd door Bob Diesel op zo 16 feb 2014, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
eef van baal
Berichten: 7518
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 9:35
Locatie: Nieuw Bergen LB
Contacteer:

Re: welke tablet



Bericht door eef van baal »

"Het forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen."
Werk om te leven, leef niet om te werken.
de hoekies
Berichten: 6025
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 19:08
Locatie: Best (NBr)
Contacteer:

Re: welke tablet



Bericht door de hoekies »

Ik gebruik naast mijn TT ook een tablet een samung galaxi tab 10.1 inch, deze staat op de middenklep in een actionsteun (zoals Bob) en ik heb hier TomTom,Sygic,CoPilot en navigon op draaien ook als speeltje.
Duidelijk beeld en multifunctioneel ook als facebook,Gmail en Whattsapp onderweg want in deze versie kan ook een simkaartje dus je kunt er ook mee bellen of gebeld worden
Met vriendelijke groeten / مع تحياتي /With best regards / Mit herzlichen Grüßen, / 敬具,
Peter
Nu met Mazda CX 5 2.0 Luxery uit 2022 met Hobby 495 UL Excellent
TomTom Europe TRUCK 1045 10005 ( thanks Bob)
pietb
Berichten: 720
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 23:14
Locatie: Lemmer

Re: welke tablet



Bericht door pietb »

daarom vraag ik het eerst even hier ,loop je ook niet het risico om de hele dag door een winkelstaat te schoffelen want dan zien ze te veel en ga je om een tablet en kom je met een nieuwe jas en schoenen zoder tablet in huis .
lmc lyberty a 638 dubbellucht !uit de lemmer
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: welke tablet



Bericht door MonRoe »

ik ben best wel een apple liefhebber maar heb toch een asus memopad gekocht (7inch). Deze bevalt me prima, ik gebruik deze voor navigatie met sygic in combinatie met campercontact app, wat internet- en e-mail zaken, maar kijk er ook films op.

De laptop laat ik tegenwoordig thuis als we een weekend weggaan, dan gaat alleen de tablet mee.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31964
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: welke tablet



Bericht door Bob Diesel »

En :?: ik dacht de zelfde als ik :thumbup:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
corroza
Berichten: 242
Lid geworden op: vr 17 feb 2012, 21:47
Locatie: Vianen

Re: welke tablet



Bericht door corroza »

laatste nummer van pc actieve staat een test van tablets.



Cor
Elke betere wereld begint, met jou en in jou. Niet morgen bij een ander, maar vandaag bij jezelf
Gebruikersavatar
r3mco
Berichten: 616
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 12:47
Locatie: Julianadorp

Re: welke tablet



Bericht door r3mco »

Beste,

Ik weet dat het hier geen marktplaats is maar ik heb een Asus transformer 101 liggen die ik niet gebruik. Tomtom draait er prima op, laatste versie Android.
Het apparaat heeft een 32 Gb intern geheugen en kan worden uitgebreid met een geheugenkaart van 32 Gb of kleiner.
Het betreft een 10 Inch tablet, bij interesse stuur maar een pb.

Groet,
Remco.
Groet,
Remco.
Plaats reactie