Ook wij hebben een gasoven,hadden er ook al ene in de vorige camper,
Echter een pizza erin lukt niet zo goed,tenzij mini formaat,anders moet ik er een stuk afsnijden....nog voor hij gebakken wordt

Ik moet zeggen dat we hem vooral in de winter gebruiken,we staan weleens op een afgelegen plaats,en zelfs in kleine dorpjes is er in de winter weinig open om iets te eten....te weinig volk zeker,ja je wil dan eens wat besteden en kan dan niet.Daardoor moet ik bijna steeds betalen voor de parking

Dan gaan er als eens 2 lasagna's in dat lukt aardig.Inderdaad een beetje draaien af en toe.Daar gebruik ik dan graag de vlam boven de bakplaat voor,krijg je zo'n lekker lichtbruin korstje op de kaas,tenzij je die 10 minuten aanlaat dan is je korstje zwart .

Ik heb 's morgens liever verse pistolets of stokbrood van de bakker,soms sta je echter zo ver wandelen van de bakker of het is rotweer of in de Ardennen,
Doen die mannen pas om 8u 20 de bakkerij open

We warmen de oven ook even op voor we er iets instoppen,wel even nazien of er geen brood of chips meer inzaten ...

Er komt idd een beetje warmte uit,en klein beetje damp de plaat erboven voelt ook warm aan,maar ook al door de korte gebruiksduur zien we dat niet vertaald in veel gasverbruik.
Ik zie dat de meeste van ons maar met 2 en een hond rondrijden,dan moet je het voor het gewicht niet laten,dat zal maar een goeie 10 kg wegen.
Ik wou ook nog even inspelen op sardonis,maar het is in onzichtbare inkt geschreven

Inderdaad ik ben thuis en de vuilbakken staan buiten.
Kortom we kunnen die oven niet missen,tenzij we op een gratis parking staan,we niet in de Ardennen zitten en het mooi weer is.

Grtn,st