Even ter informatie van de Spanjegangers. Sinds een paar dagen is er een camperpark/camping geopend direct aan de zeeboulevard van Altea. De ligging is prachtig direct aan zee. Hij is het hele jaar geopend en heeft 50 plaatsen. Er mogen alleen campers en caravans staan.
Omdat men (nog) geen webpagina heeft nog wat nadere informatie: De plaatsen variëren in grootte van 50 tot max. 70 m². Toiletten, douches, wasruimte etc. zijn nieuw. Voor 3 euro kunt u gebruik maken van de wasmachine. Er is een plaats om afvalwater te lozen en een kleine bar. Een camper met twee personen kost 15 euro per nacht, een bedrag dat lager wordt narmate men langer blijft en bij 30+ dagen daalt tot 12 euro. Stroom kost 4 euro per dag, maar dat neemt ook af naarmate men langer staat tot 0.45 euro bij 30+ dagen. Maximale lengte is 12 m.
Deze plek is naar mijn mening heel geschikt zolang de temperatuur nog niet te hoog is - ruwweg van midden september tot eind april - want er is niet veel schaduw. In de hoogzomer is het er – ondanks een zeebies – m.i. te warm.
Voor nadere informatie of reservering: info@sanantonioaltea.com
Om misverstanden te voorkomen: ik heb geen enkel (commercieel) belang bij deze camping.
nieuwe camperplaats/camping in Altea
Re: nieuwe camperplaats/camping in Altea
Op deze manier zijn cp plaatsen langzaam duurder dan de cardcampings
Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
Het plezier met een oude is niet minder dan met een nieuwe.
Groetjes Arie
Groetjes Arie
-
Volgens mij is het geen camperplaats, maar een gewone camping.
Slava Ukraini
Nooit meer een Hymer!
De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Nooit meer een Hymer!
De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
groet uit Hellevoet (of ergens onderweg)
Frans & Gerda
http://www.camperco.nl/
Ik heb niks aan gelijk, ik heb liever geluk.
Frans & Gerda
http://www.camperco.nl/
Ik heb niks aan gelijk, ik heb liever geluk.
-
- Moderator
- Contacteer:
Inderdaad gaat dit over de zelfde camper plaats, voor de duidelijkheid wordt dit topic dan ook gesloten.
En het is verplaatst naar reizen, daar horen onderwerpen over camperplaatsen thuis.
En het is verplaatst naar reizen, daar horen onderwerpen over camperplaatsen thuis.