Nieuw hier? Stel je even voor!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op wo 01 nov 2023, 2:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10102
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Peter LMC »

Jos :thumbup:
Donemilio
Berichten: 1
Lid geworden op: do 17 sep 2020, 19:26

Re: Nieuw hier? Stel je even voor! Hallo ik ben Emilio bedankt voor het accepteren.



Bericht door Donemilio »

Dafluc schreef:
di 26 jul 2011, 9:16
Het is leuk om je hier eerst even voor te stellen.
Een foto van je camper zien we ook graag.

Hieronder de uitleg over het plaatsen van een foto en een avatar:
http://www.camperforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=8401454

Veel plezier op het forum!
GeertKattouw
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 18 sep 2020, 21:07

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door GeertKattouw »

Goedenavond, ik ben Ger, 59 jaar en m'n hoorns aan het uitsteken over camper bussen. Geen haast, eerst rondkijken. Groet Ger
Kim-otten
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 14 sep 2020, 10:05

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Kim-otten »

Mijn naam is Kim uit het zuiden vol zon. Mijn vriend en ik hebben een Nissan Interstar l2h2 gekocht en jullie raden het al dit wordt een camperbusje.

Wij beide zijn ervaren reizigers en dit jaar was het plan om een wereldreis te maken. Gezien de situatie hebben wij onze plannen aangepast.

De bedoeling van onze camperbus is om een slaapplek te hebben en een eigen klein huisje op wielen.

Kim en Maninder...
Gebruikersavatar
peerke58
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 20 sep 2020, 14:45
Locatie: Drunen
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door peerke58 »

Hoi ik ben Peerke.
Getrouwd met Mien al 35 jaar 2 kinderen 1 klein kind en geen hond.
Vind motor rijden leuk en 49,9 cc scooter ook vooral door Europa.
bus-klein.jpg
bus-klein.jpg (130.03 KiB) 406 keer bekeken
Heb sinds 1 jaar een zelf bouw camper waar ik nog regelmatig aan klus.
Het is geen nieuwe (1996) Volkswagen T4
Maar ik ben er heel blij mee der zit alles in wat een mens nodig heeft luxe niet dus en als het bed uit staat heel weinig plaats.
We zouden ook niet groter willen op moment, iedere trip is weer luxe als je kijkt wat je op een bromscooter mee kan nemen. :lol3:

Ik hoop hier het een en ander op te kunnen steken.
Wens u allen een prettige dag.
Met vriendelijke groet Peerke
sophievictorine
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 21 sep 2020, 12:12

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door sophievictorine »

Hallo Camperforum,
ik ben nieuw hier! Aangenaam. Ik ben bezig met het kopen van mijn eerste camper. Nu ben ik verliefd geworden (altijd gevaarlijk!) op een oldtimer uit 1980. Het is een prachtig ding, maar ik heb echt advies nodig of dit wel slim is om te gaan kopen. Zijn er hier bezitters van oldtimer campers, en zo ja, iemand die mij wat advies kan geven?
Ik hoop van u te horen.
Vriendelijke groeten,
Sophie
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door appellover »

Welkom Sophie.
Ben geen old timer expert maar als je meer info wil,merk en type camper,motor,en mogelijk een foto.
Wellicht is hier iemand met dezelfde camper of in het verleden.
En dan even aparte topic maken,dit topic is alleen voorstellen.
Gr.Ron
Challenger Genesis 388 eb 2016
Mutt77
Berichten: 1
Lid geworden op: di 21 jul 2020, 20:41

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Mutt77 »

Beste allemaal.

Na een lange zoektocht eindelijk onze eerste geschikte gezins camper aangeschaft.
Betreft een Adria Coral 660sp uit 2005, automaat, vele div opties .
Voor ons de eerst camper. Vorig jaar besmet geraakt met het camper virus na een week een gehuurd te hebben.
We hopen vele mooie reizen te mogen maken met ons mobile huisje op wielen.

Mvg Renger
Gebruikersavatar
OllieBB
Berichten: 21
Lid geworden op: za 26 sep 2020, 18:25

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door OllieBB »

Ik ben al een geruime tijd aan het meelezen op, en genieten van, dit forum. Diverse tips van forumleden hebben me zeer goed geholpen, waarvoor dank.

De hoogste tijd om eens een profiel aan te maken en me even voor te stellen.

Deze zomer van 2020 is het roer omgegaan. Werk opgezegd, huis verkocht en nu een tijd sabbatical reizen en leven in de camper. Genieten van al het andere moois wat het leven te bieden heeft.

Hoewel het geen optimaal moment bleek te zijn met de corona perikelen toch maar doorgezet. De reis is begonnen in Denemarken en we zijn nu in de Zuid Franse Pyreneeën onderweg.

De camper is een Hymer integraal, type BMC-I 680, deze bevalt tot nu toe zeer goed.

Bonne soirée, Pieter

P.S. De alias OllieBB met de bijbehorende Avatar is ontstaan doordat een tante mijn eerste auto (een oermodel Fiat Panda 45 N.B.) aanzag voor de Schicht van Olivier B. Bommel
“Een goede reiziger heeft geen vastomlijnde plannen en de aankomst is niet zijn doel.” – Lao Tzu
Gebruikersavatar
-Hans-
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 27 sep 2020, 14:21
Locatie: Zoetermeer

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door -Hans- »

Hallo allemaal,
Ik lees al heel lang mee op het forum en heb me nu geregistreerd. Het plan is om onze personenauto te verkopen, een bus voor terug te kopen en daar een camper van te maken. We zoeken naar een MB Sprinter, een L2H1 automaat. Geen sprintshift maar een 7-traps automaat. Die variant wordt niet heel veel aangeboden in NL dus voorlopig de markt goed in de gaten houden.

Idealiter zou onze camper een hefdak, een twee-persoons bed, twee draaistoelen opbergruimte en een kookgelegenheid moeten hebben. Best een uitdaging maar niet onoverkomelijk lijkt me.

Groet, Hans
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Zadowolony »

Welkom , Hans. Was ook ons plan, caravan en grote auto de deur uit, en buscamper terug kopen en dagelijks gaan rijden.
Na twee weken naast de buscamper toch maar een klein boodschap autootje gekocht, was toch wel handiger (en zuiniger in benzine , makkelijker te parkeren etc)
Gebruikersavatar
-Hans-
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 27 sep 2020, 14:21
Locatie: Zoetermeer

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door -Hans- »

Dank je wel! Wij zijn in het rijke bezit van twee auto's!
Guvner
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 28 sep 2020, 16:55
Locatie: Brielle

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Guvner »

Hallowtjes allemaal

Zojuist lid geworden van deze enorme bron aan info en ervaring.

Zelf heb ik van camers en camperen helemaal nul ervaring, maar heb dit weekend toch eindelijk een camper gekocht. We (ik met mij m'n vrouw en 2 jongens van 1 en 5) hebben voor een Ford Transit Rieverra uit 1997 gekozen.

Aangezien ik best wel wat kennis en ervaring heb in home automation, zal dat ook iets zijn waar ik de komende tijd veel van mijn uren aan zal spenderen voor het leuker/mooier/makkelijker maken van de spulletjes in en om de camper.

Mijn eerste uitdaging zal worden het electrisch schema verkrijgen of anders zelf in kaart brengen.

Groeten,

Marco uit het prachtige Den Briel
Trotse bezitter van een Ford Transit Rieverra uit 1997
Plaats reactie