NKC event - foutje bedankt!?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45224
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: NKC event - foutje bedankt!?



Bericht door thole »

Dit topic gaat dus niet over stroom maar over de NKC, de stroom is de stok waarmee we lekker kunnen meppen.
Ach Jeroen, of de komkommertijd is begonnen of er is sprake van pré vakantiestress of het is om wat voor duistere reden kennelijk leuk om de NKC te bashen.
Trouwens ben slapend NKC lid.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Antje

Re: NKC event - foutje bedankt!?



Bericht door Antje »

De NKC is gerust niet een en al negativiteit.
Ik ga ervan uit dat je een overkoepelende organisatie nodig hebt die belangen behartigd, zoals inzet voor camperplaatsen bij gemeenten en jachthavens. Zou je niet zo´n club hebben dan krijgt de Recron helemaal de overhand en geen tegengas.
Dan had je de kilometerheffing, als we van de ANWB afhankelijk zouden zijn dan is dat niet best, hier zijn lieden die op het pluche willen en dus niet objectief.
Dan wordt er per regio best wel veel georganisserd, de jaarlijkse evenementen zijn al terug naar 1 x per 5 jaar, de regio evenementen worden doorgaans goed bezocht
En grote evenementen hoeft van ons niet!
En wat de stroom betreft zou ik me niet druk gemaakt hebben, we zijn selfsupporting .. :lol:
Zou ik het voor medische doeleinden nodig gehad hebben dan had ik mij gemeld bij de organisatie!!

Voor eenieder die lid is juich ik dat toe, wie het niet is heeft gelukkig vrije keuze.
Voor wie het grote evenement een leuk uitje is moet dit vast doen, voor diegene die iets anders van plan zijn .. gelukkig is hier ook de vrije keuze.

Het blad is voor ons jaren een prettig leesmoment geweest, nu na 12 jaar komt er weinig nieuws meer. En de nieuwe supersonische met alle high teck erin camper lokt ons niet, we kunnen dat A. niet betalen, vinden dat B. geen meerwaarde gegeven wordt aan je vrije leven als eerder een beknotting omdat alles wat je om je heen verzameld zorgen geeft een nieuwe dure zou voor ons grote zorgen inhouden.

Zorgen hopen we genoeg gehad en gedaan te hebben .. :wink:

Overigens is een lang verhaal typen op het nieuwe forum een verschrikking de lengte waarin je typt loopt niet mee .. :evil:
Gebruikersavatar
wingman01
Berichten: 7546
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:52
Locatie: Vinkel, in (privé)vriendschap verbonden met Vanrhynsdorp (Zuid Afrika)

Re: NKC event - foutje bedankt!?



Bericht door wingman01 »

ik dacht niet dat iemand heeft geoppert dat Roderick er iets aan zou verdienen , ik ben van het standpunt dat als iets goed is het een paar centen mag kosten , maar het mag dan toch wel prijzig genoemd worden .
Old Truckers never die....they get a new Daf 105 XL
Afbeelding
Louis & Roeleen
CAMPERCLASSICS.NL
Peugeot J5 Pilote, 55KW, 1989.
Gebruikersavatar
de Guust
Berichten: 20645
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 2:47
Locatie: Thuis

Re: NKC event - foutje bedankt!?



Bericht door de Guust »

een stroom van kritiek noeme we dat.
gr de Guust
Als je aanmerkingen wil maken op mijn spelling kan je hier terecht
Gebruikersavatar
Bluesart
Berichten: 2093
Lid geworden op: zo 15 nov 2009, 15:57
Contacteer:

Re: NKC event - foutje bedankt!?



Bericht door Bluesart »

Wij gaan regelmatig naar meetings en events voor Amerikaanse en oldtimer auto's.
Er zijn meetings voor alleen clubleden maar ook veel meetings vrij van een clublidmaatschap.
Van tevoren zoek ik op wat er verder georganiseerd is qua bands die er optreden, stands etc.
Op de website van de NKC kan ik echter niets vinden.
Wat wordt er georganiseerd op zo'n meeting, behalve wel of geen of halve stroom?
Reisverslagen van onze reizen naar Zuid-Frankrijk en Italië vind je op onze website http://www.bluesart.net
Gebruikersavatar
Rolling Rodie
Moderator
Berichten: 22981
Lid geworden op: di 18 sep 2007, 18:41
Locatie: Borger
Contacteer:

Re: NKC event - foutje bedankt!?



Bericht door Rolling Rodie »

hier is de beschikbare informatie :roll:
Met vriendelijke groet,

Roderick
-----------------------------------------------------
Time waits for no one,no favours has he.
-----------------------------------------------------
onze camperpagina
Gebruikersavatar
wingman01
Berichten: 7546
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:52
Locatie: Vinkel, in (privé)vriendschap verbonden met Vanrhynsdorp (Zuid Afrika)

Re: NKC event - foutje bedankt!?



Bericht door wingman01 »

ik zie niks in dat programma.
ja .....exposanten , en dat er een binnenterrein is met veel campers, ik mag in de pitboxen ........en wat is er dan te zien ?????? en te doen ????????/
spelen er bandjes s,avonds ?????? en wat voor soort muziek??????
vreettentjes ???????? enz.enz.
,t zal best een feest worden ,
maar bij feest hoort toch van alles en nog wat in een programma waar je de mensen mee lokt ?
wat ik zie is voor mij geen aanleiding om te gaan .
en daar ben ik vrij in ........dat weet ik :wink:
Old Truckers never die....they get a new Daf 105 XL
Afbeelding
Louis & Roeleen
CAMPERCLASSICS.NL
Peugeot J5 Pilote, 55KW, 1989.
Tec
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 01 okt 2006, 13:56
Locatie: Groningen

Re: NKC event - foutje bedankt!?



Bericht door Tec »

Wingman1 schreef:
ik zie niks in dat programma.
ja .....exposanten , en dat er een binnenterrein is met veel campers, ik mag in de pitboxen ........en wat is er dan te zien ?????? en te doen ????????/
spelen er bandjes s,avonds ?????? en wat voor soort muziek??????
vreettentjes ???????? enz.enz.
,t zal best een feest worden ,
maar bij feest hoort toch van alles en nog wat in een programma waar je de mensen mee lokt ?
wat ik zie is voor mij geen aanleiding om te gaan .
en daar ben ik vrij in ........dat weet ik
Je zou niet eens kunnen denk ik. Dan zou je minimaal een dagdeel niet op het kunnen forum zitten en geen kritisch stukje kunnen schrijven.
Wie weet zou het wel eens leuker kunnen zijn dan je denkt en dat wil je jezelf toch niet aandoen.
Overigens ga ik ook niet hoor.
Inspraak zonder inzicht leidt tot uitspraken zonder uitzicht
Gebruikersavatar
marmisaro
Berichten: 7246
Lid geworden op: wo 14 jun 2006, 22:12
Locatie: merijntje gijzen

Re: NKC event - foutje bedankt!?



Bericht door marmisaro »

wingman01 schreef:ik dacht niet dat iemand heeft geoppert dat Roderick er iets aan zou verdienen , ik ben van het standpunt dat als iets goed is het een paar centen mag kosten , maar het mag dan toch wel prijzig genoemd worden .
Nee inderdaad ik wilde je voor zijn :mrgreen:
Maar je bent nu de enige nog die in dit topic "zeurt" over word ik wel of geen lid.
Als je alles van tevoren tot in detail wil weten dan is de verrassing ook verdwenen.
Niet blijven kauwen het is nu uitspugen of doorslikken.
Vraag aan een bekende of je het blad eens mag lezen misschien dat je dan een beter oordeel kan vellen,dan afgaande op ons.
BTW wij zijn al enige tijd geen lid meer.
Punt is ook ik begrijp jou wel....maar je begrijpt mij niet.
En dat laatste is juist zo jammer..anders hadden we goed contact.
Gebruikersavatar
teddybeer
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr 13 aug 2010, 13:29
Locatie: Dopheide
Contacteer:

Re: NKC event - foutje bedankt!?



Bericht door teddybeer »

Citaat van Louis: maar bij feest hoort toch van alles en nog wat in een programma waar je de mensen mee lokt ?

Ze hoeven niemand te lokken, want ondanks alle kritiek is het voor campers al een tijd uitverkocht :P
Goed goan,

Teddybeer (Hans)

Adria Coral S670SL Supreme
Gebruikersavatar
wingman01
Berichten: 7546
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:52
Locatie: Vinkel, in (privé)vriendschap verbonden met Vanrhynsdorp (Zuid Afrika)

Re: NKC event - foutje bedankt!?



Bericht door wingman01 »

Tec.
soms mis ik 1 smilie....
jij mag zelf bedenken welke .
Old Truckers never die....they get a new Daf 105 XL
Afbeelding
Louis & Roeleen
CAMPERCLASSICS.NL
Peugeot J5 Pilote, 55KW, 1989.
Gebruikersavatar
Magda
Berichten: 194
Lid geworden op: di 04 jul 2006, 10:00

Re: NKC event - foutje bedankt!?



Bericht door Magda »

Wij zijn al jaren lid, ooit geworden voor dat leuke NKC blad en tot op heden geen spijt van gehad. Dit is een club voor en door camperaars, en de club die zich inzet voor nieuwe camperplaatsen Nu met onze nieuwe camper zijn wij er ook verzekerd. Al dat kommentaaar ik vind dat heel zielig overkomen. Het is geen verplichting om lid te worden , en het is ook geen verplichting om naar dit unieke feest te gaan . Wij verheugen ons er in iedergeval wel op.
Gebruikersavatar
Charm
Berichten: 3453
Lid geworden op: zo 17 aug 2008, 13:49

Re: NKC event - foutje bedankt!?



Bericht door Charm »

Met de positieve reactie van Magda kunnen we wat mij betreft dit topic sluiten. Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen en ook de Waldorfs en Statlers hebben alle ruimte gekregen hun hart te luchten.

Dit is onbedoeld en onverwachts mijn meeste 'succesvolle' topic van de afgelopen 3 jaar gemeten naar het aantal berichten en ook het topic waar ik het minst trots op ben.

Toch iedereen een prettige vakantie toegewenst! :cheers:
    --Groeten van Mea & Egbert PE9B --

    Benimar Cocoon 463 Northautokapp 170pk automaat.
    Plaats reactie