Nog even duidelijk samenvatten... Onze camper ford transit met rimor brig 648 opbouw, bouwjaar 1995 nummerplaat XIW 130 (belgische) en mooi gedecoreerd met tekeningen werd vorig weekend gestolen. In antwerpen mag je je voertuig niet in de stad plaatsen maar ergens op een plein en aangezien we dit weekend wegwaren (zonder mobilhome) hebben we dit pas dinsdag opgemerkt!! Politie werd verwittigd en mijn vertrouwen in het feit dat zij hem zullen terugvinden is klein omdat dit geen prioriteit is (en als kleine burger en belastingbetaler lijkt dat niet altijd even leuk...)! Ik wil graag fotos invoegen (die we overvloedig hebben) maar dat lukt met niet zo goed. Ik heb ze op een openbare site geplaatst, zie bijkomende link!
http://www.mijnalbum.nl/Album-HYNWGXSX- ... delen.html
Jullie forum is voor mij nieuw en werd me doorgegeven door vrienden-campers uit nederland.
Alvast heel erg bedankt aan diegene die mee willen uitkijken! Enkele jaren geleden reden we met onze drie kleuters 6 maanden door Oost europa met onze piumpium-camper,... de emotionele waarde is voor ons en de dochters groot....
krista