Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?



Bericht door Kroppie »

succes

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
veetee
Berichten: 3546
Lid geworden op: zo 29 jul 2018, 14:54
Locatie: De Parel van het Heuvelland

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?



Bericht door veetee »

Ook weer bedankt :wink:
Ik laat het resultaat t.z.t. hier wel zien. Eerst nog een paar dagen werken, dan een tochtje naar de Moezel, en dan een vrij weekend met droog (en niet te koud, voor de kit) weer zien te vinden...
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?



Bericht door Camperic »

Schorsing opgeheven, uit de stalling gereden en op de oprit gezet :D
Onderweg naar huis bij de bouwmarkt een pvc 45° bocht van 75mm doorsnede gekocht n.a.v. deze tip en meteen gepast: perfect :thumbup:
Ik heb gekozen voor 45° i.p.v. 90°, omdat me dat nog gemakkelijk lijkt bij het vullen. Thuis meteen de trechter met stukje tuinslag uit de camper gehaald.

Ook vandaag de rafter / luifelspanstang getest en het benodigde dopje op de luifel geschroefd. Het past, maar alleen bij volledig uitgedraaide luifel en dan nog onder grote spanning. Ben benieuwd of ik het ooit zal gaan gebruiken, want regen gaat vaak gepaard met wind en dan wil ik de luifel niet (zover) uitgedraaid hebben :eh:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?



Bericht door Kroppie »

vandaag een spoiler voor de zonnepanelen gemaakt, morgen monteren.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Mathijs_
Berichten: 333
Lid geworden op: do 21 jun 2018, 17:14

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?



Bericht door Mathijs_ »

Vandaag bijna alle reclame van de dealer van de camper gehaald. Ben geen rondreizende reclamezuil :roll:
Gelukkig waren het geen lastige stickers, dus het was zo gedaan. Daarna even de telescoop borstel gepakt en een kleine/snelle poets beurt gegeven.

1 sticker boven het vooraam op de opbouw kom ik helaas niet bij. Daar moet ik nog wat voor verzinnen.
Gebruikersavatar
laika kreos 3009
Berichten: 212
Lid geworden op: ma 09 apr 2012, 22:50
Locatie: Twente

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?



Bericht door laika kreos 3009 »

Vanavond de fietsen in de camper geplaatst, koelkast aan de stroom. Watertank gevuld en morgenochtend weer snel weg voor een kort weekendje (zaterdagavond weer thuis). We kunnen het niet laten. Ook volgende week vrijdag nog een dag of 10 het camperjaar afsluiten (helaas!).
Onze huidige camper is een Hymer half integraal 704SL
Gebruikersavatar
Going
Berichten: 3228
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 19:14

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?



Bericht door Going »

Ons down under campertje heeft zijn service beurt gehad. Na 2½ jaar stil staan viel de prijs mee.
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Gebruikersavatar
Transitje
Berichten: 4384
Lid geworden op: zo 01 apr 2007, 22:19
Locatie: Apeldoorn

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?



Bericht door Transitje »

Mathijs_ schreef:
do 11 okt 2018, 21:00
Vandaag bijna alle reclame van de dealer van de camper gehaald. Ben geen rondreizende reclamezuil :roll:
Gelukkig waren het geen lastige stickers, dus het was zo gedaan. Daarna even de telescoop borstel gepakt en een kleine/snelle poets beurt gegeven.
Groot gelijk, ik heb al twee keer bij het bestellen van een nieuwe auto afgesproken dat er geen naam van de garage op mocht komen, ook de zwarte achtergrondplaat achter de kentekenplaat helemaal zwart.
Daarvoor had ik een Peugeot 206 waar de garage steeds bij een beurt weer nieuwe stickers plakte, toen ik de laatste keer het bedrag van de rekening wilde vereffenen als prijs voor de reclame is hij daar mee opgehouden. Ik vind het een vreemde gewoonte dat de garage zomaar zooi op je nieuwe auto plakt.
Op onze laatste caravan had de dealer zelfs twee gaatjes geboord om zijn naamplaatje vast te kunnen schroeven, we kochten hem tweedehands, nieuw had hij het bij mij niet moeten flikken, zat ook nog op een prominente plaats, midden onder het voorraam. :twisted:
Groeten

Klaas
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?



Bericht door Marco Polo »

Beetje geven en nemen
Hij goeie service en ook adhoc voor je klaar staan.
Jij een bescheiden verwijzing naar jouw “favoriete” garage op de wagen ;-)
Goede en flexibele sleutelaars moet je te vriend houden :idea:
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?



Bericht door Kroppie »

en die achterlijke verwijzing, :verstuurd via tapatalk , ook zo,n onzin

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
sleutel13
Berichten: 327
Lid geworden op: zo 09 apr 2017, 16:50

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?



Bericht door sleutel13 »

Ook maar alle merk logo's en stickers van de camper aftrekken. Beetje reclame rijden. Hoe durven ze

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?



Bericht door Marco Polo »

Dan moet je inderdaad ook consequent zijn en de hele camper strippen :D
FredV
Berichten: 542
Lid geworden op: do 13 jul 2017, 22:19
Locatie: Langs de A12

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?



Bericht door FredV »

Vanochtend mijn AGM op z’n kant onder mijn stoel geplaatst. Door de rechte gladde kast moest wel de bevestiging worden aangepast. Nu met alu hoekprofiel om op z’n plek te houden een raamwerk gemaakt. Aan de kopse kanten een gleuf in het profiel gefreesd en met een spanbandje vastgezet. Voor wat mijn onderzoek betreft, kom ik hier volgende week op terug in het topic AGM op z’n kant.
Inmiddels verschillende accu techneuten gesproken en interessante informatie verzameld.
Knibbel
Mathijs_
Berichten: 333
Lid geworden op: do 21 jun 2018, 17:14

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?



Bericht door Mathijs_ »

sleutel13 schreef:
vr 12 okt 2018, 12:13
Ook maar alle merk logo's en stickers van de camper aftrekken. Beetje reclame rijden. Hoe durven ze

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Hun bouwen hem, die dealer plakt alleen maar stickers :evil:
En er zaten meer dealer namen op dan de 2 merknamen van de camper voor en achter.

@Transitje
Bij een volgende koop weer iets geleerd waar ik op moet letten.
Plaats reactie