Deurtje

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen



Bericht door Jan en Simonne »

Wat heb je toch een idioten!
Het zou toch leuk zijn, als iedereen nu eens met z'n vingers van andermans spullen af zou blijven.
Ik hoop, dat we dat nooit mee hoeven te maken.
En ja, je doet er waarschijnlijk helemaal niets aan, tenzij je een foto hebt gemaakt bij het op heterdaad betrappen.
Probeer in elk geval je deurtje te krijgen, en ga lekker van je vrije daagjes genieten met jullie camper. Je kan heel lang kwaad blijven (terecht), maar je hebt er niets aan en vergalt alleen maar je eigen plezier. De mensen, die dat hebben gedaan zullen er geen seconde van wakker liggen, zij niet...
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
janschrik
Berichten: 6768
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 14:30
Locatie: Hoorn



Bericht door janschrik »

Je weet wie het is? Kun je daar ook iets van aantonen?
Doe je toch gewoon aangifte bij de lokale koddebeier, daar moet iets mee gedaan worden en in geval van sepot kun je beroep doen op de éen of andere procedure (dat weten onze justitiele figuren ook wel) zodat het toch door het OM in behandeling wordt genomen.
Knaus TI Sport 650 2007
Gebruikersavatar
marmisaro
Berichten: 7246
Lid geworden op: wo 14 jun 2006, 22:12
Locatie: merijntje gijzen



Bericht door marmisaro »

Onze verzekering heeft wel de vandalisme schade betaald!!
Het betrefd wel een gewone autoverzekering.Misschien als je je camperpolis er op na pluist kun je wellicht ook reclameren?
Ik had meer dan 1000 euro schade (Emmer witte verf over mijn autootje en 2 banden lek gestoken) Bij de buren hetzelfde verhaal alleen die hadden groene verf :mrgreen: Ook daar werd er uitgekeerd,wel aangifte gedaan van vernieling.Heb je nodig voor de verzekering.Het heeft me alleen de helft van mijn eigen risico gekost 50 euro.
Het ligt er misschien ook wel aan in welke regio je woont :shock:


Dus hadden ze voor 50 euro LOL.............
Laatst gewijzigd door marmisaro op vr 16 feb 2007, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Punt is ook ik begrijp jou wel....maar je begrijpt mij niet.
En dat laatste is juist zo jammer..anders hadden we goed contact.
Tineke
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 04 okt 2006, 0:18
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

Bedank allemaal



Bericht door Tineke »

Halle mensen,

Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor al deze reacties.

De garage heeft gebeld en gaat kijken wat er nog aan te doen is. Veelal valt het nog te repareren en anders word er wel naar een oplossing gezocht…

De Camper heb ik vandaag achter het hekken staan en hoop dat andere er nu van afblijven…

Het gunnen dat iemand iets heeft wat hij/zij niet heeft zal misschien wel blijven bestaan. Het is triest dat men niet geleerd heeft om van andermans spullen af te blijven… Niet ieder is dus gelijk aan opvoeding dat is wel duidelijk … kijk maar eens om je heen…. Normen en waarde is nu eenmaal ver te zoeken… Wij zijn geen haat dragende mensen en willen ten alle tijden voor iedereen klaar staan.. nu gezien op 1 persoon na dan…


Nogmaals iedereen hartelijk bedank voor de reactie… wij gaan in ieder geval lekker een paar dagen weg….. en ja met de Camper… tot zwaaissssss
Genieten van het leven begint iedere dag opnieuw. www.manoman.nl
Gebruikersavatar
Ina
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 14:50
Locatie: Zevenhuizen (Gr)



Bericht door Ina »

Ondanks de flinke tegenslag..... Geniet ervan!!!

Ina
Het leven is 1 groot feest....je moet alleen wel zelf de slingers ophangen!
pp
Berichten: 1288
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 14:05
Locatie: Dishoek



Bericht door pp »

@Tineke,

Ik heb een hoop respect voor jou en de rest van de fam.
Werkelijk klasse hoe je hier mee om gaat.

Groeten,
Paul.
AggeMarLeutEt
Plaats reactie