Steun voor arm

Algemene campervragen en -opmerkingen.
marc & bea
Berichten: 23
Lid geworden op: za 22 mei 2004, 16:45
Locatie: Sint-niklaas

Steun voor arm



Bericht door marc & bea »

beste mensen,mijn mh zetel fiat ducato 1999 heeft maar een armsteun,erg vervelend,bestaat er iets zoals een extra armsteun ?bedankt.
Mirage
Berichten: 171
Lid geworden op: ma 15 mar 2004, 22:53
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

armsteun



Bericht door Mirage »

CAMPERCENTER TURNHOUT
ETCriens



Bericht door ETCriens »

Kijk eens op deze website: http://www.sitz-systeme.de/spezial-armlehnen.htm...
Maar waar ik zelf aan zit te denken, maak voorzichtig de rug open en probeer zo'n bevestigings steun die van de binnenkant op het pijpenframe zit na te bouwen (als die er al niet zit...) en bestel een extra rechter bestuurdersleuning voor de missende plek op je bijrijdersstoel...
Als ik destijds goed gekeken (gevoeld) heb dan zit die bevestiging van binnen wel al op zijn plek - je moet alleen nog maar zo'n leuning erbij kopen.
Voor mijn Opel Movano wordt dat wat lastiger maar zit daar ook aan te denken...

Succes,

Eric
JT
Berichten: 398
Lid geworden op: za 18 dec 2004, 17:08
Locatie: Limburg
Contacteer:



Bericht door JT »

Hoi,
wij hebben een Peugeot J5 uit 1988 maar we missen die armsteunen aan beide stoelen toch best wel. Zijn ze voor onze camper ergens te krijgen ? Of toch maar nieuwe (draaibare) pilotenstoelen overwegen ??? Waar zijn die voor een redelijke prijs te koop ? Bij voorbaat dank !
JT.
Jack Janssen.
Kijk voor onze reisverhalen en foto's op www.reizenmetflair.nl
Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 6401
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:21
Locatie: Kamerik
Contacteer:



Bericht door Stef »

JT schreef:Hoi,
wij hebben een Peugeot J5 uit 1988 maar we missen die armsteunen aan beide stoelen toch best wel. Zijn ze voor onze camper ergens te krijgen ? Of toch maar nieuwe (draaibare) pilotenstoelen overwegen ??? Waar zijn die voor een redelijke prijs te koop ? Bij voorbaat dank !
JT.
Ik heb vorig jaar twee armsteunen gekocht via deze site. Kostte iets van 20 euro geloof ik. Het monteren ging eenvoudig: bekleding losmaken, gaatjes boren, monteren.

Gr,
Stef.
Coeur
Berichten: 223
Lid geworden op: wo 20 aug 2003, 22:01
Locatie: Hollandsche Rading



Bericht door Coeur »

Stef, welke site?????

Gr, Jan
Marius
Moderator
Berichten: 11420
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 8:56
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:



Bericht door Marius »

denk dat ie bedoeld deze..:)

de campersite dus.
Greetzzzz, Marius
Bezoek ook eens: CamperZone.nl
MarcLieve
Berichten: 279
Lid geworden op: za 30 aug 2003, 12:29
Locatie: Meerhout
Contacteer:



Bericht door MarcLieve »

Bij campercenter liggen er, maar verschiet niet van de prijs, ik dacht rond de 120 euro's, niet mis hé.
Groetjes van Lieve en Marc,
Elnagh Sleek 595.
Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 6401
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:21
Locatie: Kamerik
Contacteer:



Bericht door Stef »

Coeur schreef:Stef, welke site?????

Gr, Jan
Sorry, dat was inderdaad niet duidelijk. Ik bedoelde de campersite bij de rubriek aangeboden/gevraagd. Toevallig zag ik hem net na plaatsing staan en heb toen direct gereageerd. Ach, een mens moet ook eens mazzel hebben.

Gr,
Stef.
Gebruikersavatar
Transitje
Berichten: 4387
Lid geworden op: zo 01 apr 2007, 22:19
Locatie: Apeldoorn

Armsteunen



Bericht door Transitje »

In mijn Transit zitten stoelen zonder armleuningen, en ik vind het toch wel noodzakelijk. Voor mijn werk rijd ik vaak afstanden van 1000 kilometer en meer in diverse busjes en weet het zeer te waarderen als ik mijn arm op een fatsoenlijke manier kan steunen.
Ik heb een paar mooie armsteunen van een oude electro-scooter gehaald en die gemonteerd aan de rechterstoel Deze stoel is draaibaar en heeft een zwaar frame waarop de stoel is gemonteerd. Van platstaal, 40 x 10 mm, heb ik een frame laten lassen in U-vorm en daarop de armsteunen.
Voor de bestuurdersstoel werd dit toch moeilijker omdat de stoel er niet op is gebouwd, en de doorloop naar achteren wordt er ook kleiner van. Links heb ik een armsteun gemonteerd aan de B-stijl van de auto. Alle steunen zijn natuurlijk opklapbaar, en het bevalt ons bijzonder goed, de kosten waren ongeveer tien euro.
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:



Bericht door reinolt »

In de Reimo-gids is dit te vinden:

Armsteunen
Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
Marion
Berichten: 2976
Lid geworden op: do 09 mar 2006, 13:50



Bericht door Marion »

JT schreef:Hoi,
wij hebben een Peugeot J5 uit 1988 maar we missen die armsteunen aan beide stoelen toch best wel. Zijn ze voor onze camper ergens te krijgen ? Of toch maar nieuwe (draaibare) pilotenstoelen overwegen ??? Waar zijn die voor een redelijke prijs te koop ? Bij voorbaat dank !
JT.
Wij hebben dezelfde camper :D en voor een paar maanden geleden hebben we draaibare piloten stoelen gekocht,Heidi heeft ze voorzien van dezelfde stof als het camper interieur,maar nu komt ''het'',niet lachen gaan met zijn allen :oops: ...........................Frank heeft het gewoon weer op de oude manier gedaan,hoe hij het vorig jaar had bedacht,
armsteunvan de bestuurder aan de linker kant eraf en weer aan de deur zijn hoofdsteun gehangen :oops: :lol: :wink:
hij zit zo erg relaxed,en dat is natuurlijk de bedoeling :lol:
Wij hebben met deze simpele en goedkope oplossing al 2 personen met een camper blij kunnen maken......
(Frank had nog wat op voorraad :wink: )
en het bevalt hen ook prima.
Wie weet misschien wel een tip :idea: het ziet er wel niet zo mooi uit als het bestaande,maar het bevalt hem veel beter :roll:
Het is altijd te proberen :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ik hoor iedereen al lachen :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Wie de eenvoud in z'n leven bewaart,blijft altijd rijk!

Groetjes,
Frank , Marion & Emma
Afbeelding


http://www.mijnalbum.nl/Album=JOBLGNBD
demooiste
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 02 okt 2006, 16:08
Locatie: huizen

foto



Bericht door demooiste »


hoe zet ik nou een foto aan de linkerkant
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24460
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: foto



Bericht door javanes »

demooiste schreef: hoe zet ik nou een foto aan de linkerkant

Hieronder even kijken onder tips trucs .. bij AVATAR.

http://www.camperforum.nl/viewtopic.php?t=8394039
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Plaats reactie