NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
- Bob Diesel
- Berichten: 31964
- Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
- Locatie: limbabwe
- Contacteer:
Re: NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
Als je met een camper altijd op camping gaat
Ja dan is een auto caravan veel goedkoper
En sleep je dan ook nog een auto achter camper
Span je het paard achter de wagen
Ja dan is een auto caravan veel goedkoper
En sleep je dan ook nog een auto achter camper
Span je het paard achter de wagen
Re: NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
Dat doet het paardevolk al jaren en niet met de kleinste bakken ervoor
Vopper
Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Re: NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
Tegenwoordig klotst het geld tegen de plinten. Ook als een caravan de juiste keus is wordt er voor een camper beslist.Marco Polo schreef: ↑wo 20 okt 2021, 17:43Ze zullen er op een gegeven moment dan toch wel achter komen dat een caravan stukken goedkoper is ?
- Bob Diesel
- Berichten: 31964
- Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
- Locatie: limbabwe
- Contacteer:
Re: NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
Iedereen heeft een camper
Ik wil het dus ook
Ikwilikwilikwil het
Blij dat ik er van af ben
Ik wil het dus ook
Ikwilikwilikwil het
Blij dat ik er van af ben
- MonRoe
- Berichten: 17482
- Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
- Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
- Contacteer:
Re: NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
En wat zeiden diegene toen je hen er vriendelijk op aansprak?jaap van duijn schreef: ↑wo 20 okt 2021, 16:56@Meine,
Pas nog gezien hier in Katwijk op Noord duinen parkeer plaats bij redding boot schuur.
Camper leegt zijn Thethfort tankje achter de muur
Hoe zo gedogen.
Camper leegt zijn vuilwater tank terwijl hij rondje rijd over parkeer plaats en weer op de plek terug komt.
Hoe zo gedogen.
Ik zelf was met stomheid geslagen, sprakeloos en dat gebeurt niet zo snel.
En van wat ik zag met ontzag was het geen oude langharige, geen jonge knul, het leek mij een doorgewinterde camperaar.
In al die caravan jaren nog nooit echt nooit een Nederlandse emmer gebruikt zo een met een gat van onder weet U.
Ook in Trier, ook een Nederlander, liet zo zijn vuilwater tank wel lopen op de parking - neen niet op de Mosulufer camper plaats, aan andere zijde van de brug.
Om te kotsen, maar het gebeurt valt ons op.
Ondanks deze ergernis en de beperkingen sinds maart 2020 vinden we met onze eigen camper het leven rooskleurig, en komen we op par4night, campercontact, livcamp, ACSI en weet ik het genoeg plaatsen tegen wel van 0,00 € en ja reeds 46,50 € te betalen.
Genieten dan maar en de ergernis ach wat is dat eigenlijk laten voor wat het is.
Maar we dwalen af en terug on topic maar weer - sorry.
Jaap
Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Re: NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
of horen wat ze zeggen als je foto,s maakt van het gebeuren.
jos
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
-
- Berichten: 1201
- Lid geworden op: wo 10 dec 2008, 20:41
Re: NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
Onze gedachten gaan ook al eens uit naar een nieuwe, maar ga er zeker niet een bestellen met een weet ik hoe lange en onzekere levertijd. Ooit met een auto gedaan maar dat liep aardig fout (te lang verhaal). Nee, er zal wat geschikts in de showroom moeten staan anders houden we lekker ons “oudje”.
En wat drukte aan gaat: dat is ons uiteraard niet ontgaan maar iedereen lijkt ook wel perse naar zelfde plekje te willen en op zelfde moment. Zijn net terug van 4 weken Scandinavië, was bijzonder rustig kan ik melden. Alleen toen we dichterbij Geiranger kwamen begonnen we campers te zien.
Er zijn nog zoveel rustige plekjes, echt wel maar ga vooral allemaal naar Moezel en Honfleur
En wat drukte aan gaat: dat is ons uiteraard niet ontgaan maar iedereen lijkt ook wel perse naar zelfde plekje te willen en op zelfde moment. Zijn net terug van 4 weken Scandinavië, was bijzonder rustig kan ik melden. Alleen toen we dichterbij Geiranger kwamen begonnen we campers te zien.
Er zijn nog zoveel rustige plekjes, echt wel maar ga vooral allemaal naar Moezel en Honfleur
Re: NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
Is het uberhaupt nog verstandig om een nieuwe diesel camper te kopen omdat in 2025 de euro 7 norm gaat gelden waarbij de touwtjes nog strakker getrokken gaan worden. Ook jongere campers worden niet ontzien door steeds strengere maatregelen ten aanzien van dieselvoertuigen.
Nu al worden er 30% meer elektrisch verkocht als diesel voertuigen en dat aantal zal alleen maar toenemen met als gevolg dat diesel een vies woord wordt. Als je nu een nieuwe camper besteld en hij word 2 jaar later geleverd dan is dat een behoorlijke stap terug in de technologie van die tijd. Bovendien de electrische bedrijfswagen (camper) zal straks ook een normaal straatbeeld gaan worden en de acceleratie is ook een kwestie van tijd.
Wat de populariteit betreft zal dat ook weleens het einde van het kwarttarief kunnen betekenen waardoor er ook weer een hoop campers te koop zullen komen.
Mvrgr.Wil
Nu al worden er 30% meer elektrisch verkocht als diesel voertuigen en dat aantal zal alleen maar toenemen met als gevolg dat diesel een vies woord wordt. Als je nu een nieuwe camper besteld en hij word 2 jaar later geleverd dan is dat een behoorlijke stap terug in de technologie van die tijd. Bovendien de electrische bedrijfswagen (camper) zal straks ook een normaal straatbeeld gaan worden en de acceleratie is ook een kwestie van tijd.
Wat de populariteit betreft zal dat ook weleens het einde van het kwarttarief kunnen betekenen waardoor er ook weer een hoop campers te koop zullen komen.
Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Re: NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
Uit de F1 wereld komen geluiden dat electrisch rijden het niet gaat worden.
Een geheel andere brandstof zou op Progamma. Staan ook nog eens Co 2 vrij .
Ben benieuwd .
Gr. Toon .
Een geheel andere brandstof zou op Progamma. Staan ook nog eens Co 2 vrij .
Ben benieuwd .
Gr. Toon .
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.
Mudanishinai de
Mudanishinai de
- ducati 900
- Berichten: 7482
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
- Locatie: Garyp
Re: NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
Grappige discussie zo.
Ben.
Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
-
- Berichten: 1201
- Lid geworden op: wo 10 dec 2008, 20:41
Re: NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
@Wil; een camper kopen (of een auto) is nooit een verstandige investering maar wel een leuke.
Re: NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
Ik heb voor de gein even op https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... =Motorhome gekeken met als filter alleen "NEU". Dan komen er meer dan 9.000 geheel nieuwe campers te voorschijn die gewoon te koop zijn.
Voeg ik het filter "Automatik" en "Semi-Automatik" toe dan zijn het er nog altijd meer dan 2.000 stuks.
Dus van dit artikel van de NKC snap ik weinig, of zou het zo zijn dat de Duitse dealers eerst bediend worden door de (Duitse) fabrieken en dat Nederlandse dealers aan de 2e mem hangen?
Voeg ik het filter "Automatik" en "Semi-Automatik" toe dan zijn het er nog altijd meer dan 2.000 stuks.
Dus van dit artikel van de NKC snap ik weinig, of zou het zo zijn dat de Duitse dealers eerst bediend worden door de (Duitse) fabrieken en dat Nederlandse dealers aan de 2e mem hangen?
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 4.000 kg), ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl voor 80 euro.
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Re: NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
Wie zegt dat dat allemaal onmiddelijk leverbare voorraadmodellen zijn? En dan nog, veel mensen willen zelf hun camper (deels) samenstellen, dus die moeten alsnog de wachtrij in.
Groet!
Jurjen
ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Jurjen
ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Re: NKC: Camperdealers kampen met leveringsproblemen
Ja hoor, op een enkele uitzondering allemaal direct of in elk geval nog dit jaar leverbaar.
En veel wensen kun je gewoon achteraf toevoegen. Vaak via de dealer veel gunstiger dan 'af fabriek'.
En veel wensen kun je gewoon achteraf toevoegen. Vaak via de dealer veel gunstiger dan 'af fabriek'.
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 4.000 kg), ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl voor 80 euro.
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012